Pages

Pembantu Baru...2011

Dah dekat seminggu aku ada bibik baru.. nama dia Ifa Nuraini…sedap kan nama dia. Aku panggil dia dengan panggilan bibik je.. Anak2 panggil dia bik ifa. Dia bakal gantikan bibik Rah yang akan pulang Indonesia bulan depan.
Bibik Ifa ni orangnyer tersangatla lurus.. hari2 aku merungut dgn myB pasal penat aku nak tunjuk ajar dia. Tapi sebenarnya dia masih belum biasa dengan keadaan. Slowly..nampak dia makin ok.
Last week, my MIL dah stay 3 hari kat rumah untuk beri tunjuk ajar apa2 yang patut.. Siap my MIL test bibik tu mengaji lagi.. Nasib baik past..hehe
Harapan aku agar bibik baru ni boleh kerja dan boleh stay lama dengan aku. Actually aku ni adalah majikan yang sangatla baik dan tidak cerewet..(perasan la pulak..) As long as dia boleh jaga anak2 bagi aku itu dah cukup. Untuk bibik Rah aku ucapkan berbanyak terima kasih kerana menjaga anak2 aku dengan baik sekali…
Welcome to our home club Bibik Ifa..!!!

No comments:

Post a Comment