Pages

ANGAN-ANGAN KALAU ADA BABY GIRL..

Berangan je la keje aku ni, hehe. Taka pa, yang penting berangan dulu kan.. nak tau apa yang aku angankan? Aku ni dari pregnant kan Rayyan dah ngidam baby girl. Tup2 kuar Rayyan Rizqin yang montel.. Nasibla comell sangat..ngeeee

Comel kan... gerammm..

Jadi kali ni aku berdoa agar dikurniakan seorang baby girl yang sangat comel dan sihat. Comel macam sapa nak tau? Macam pelakon Hindustan Pretty Zinta!! Hahaha, kelassss tak taste aku. Lau tak dapat comel macam Pretty ZInta, cukuplah sekadar comel macam aku, ibu dia. Miahahaha…(jangan ada yang muntah pulak ye..)

Sumpah, memang aku sukaaa sangat ngan Pretty Zinta dari dulu lagi sebab dia comel… Tu yang tengah berangan sekarang ni..

Jom layan gambar baby2 & Si comel Pretty Zinta

No comments:

Post a Comment