Pages

PEMBAWAKAN

Preggy kali ni rasanya macam lain sikit dari yang lepas. Mula2 aritu, tekak asyik loya saja. Mula lah mencari asam-asam atau buah mangga yang agak masam. Tapi tak la sampai muntah2, Cuma penat sangat. Kaki ni rasa macam tersangat la letih umpama seharian berjalan tanpa henti walhal dah rehat makan tidur..makan tidur 3 hari 3 malam (haha..). Camner tu..

Bab makan pula, Nau`zubillah.., selera sangat2. Dalam masa 3 bulan saja badan ni dah macam belon nampaknya. Bila mengeluh dekat hubby kata badan dah macam belon dia kata `mana ada, ok je b tengok`. Huh! Takde taste sungguh. Nak cover ler tew..wuekk, hehe.

Lagi tabiat preggy kali ni aku suka sangat tengok resepi2 dari mr.Google. Mulalah berangan nak main masak-masak pastu. Adalah beberapa menu yang aku dah try.. memang sedap dan mejadi. Tapi yang paling bestnyer semua masakan yang aku teringin sangat tu berasaskan cheese, haha. Amik kau! Harusla bertambah-tambah berat badan ni kan… hadoiii.

Dan lagi satu sifat yang aku perasan, aku tak suka make-up. Even berbedak pun aku tak hingin.. Cukuplah aku tepek kan Bio oil je pada muka ni, itu pun terpaksa sebab nanti takut kulit kering sangat pulak. Heran kan.., sebab sebelum ni preggy aku boleh lagi nak touch up muka ni, tapi sebaliknya pulak kali ni…

Ha…., rasa-rasanya kali ni leh dapat baby girl tak???? Kehkehkeh..(dengan harapan semua akan kata `yes`). Poyo je kan.

Ni antara menu resepi mrGoogle yang aku dah try & buat beberapa kali sebab seeedapppp sangat. Semuanya CHEESE!

Masa wat scan ni baru 7w6d, siap dengar heartbeat lagi. But now baby dah 14weeks.

No comments:

Post a Comment