Pages

WELCOME BACK

Salam.., lama dah rasanya tak update blog ni.. dah bersawang dah rupanya. Lately sangatlah bz dengan beberapa perkara, tu yang xdapat nak update. Entah kenapa tiba-tiba pulak hati ni terasa membuak-buak nak update blog yg lama bersawang ni.. Tengah duk goyang kaki kat office ni, tu yang boleh mengUPDATE. Hehe..
Meh la aku cerita sikit sebab utama aku xde hati nak update blog ni adalah sebab kenangan pada arwah abang yang aku simpan disini. Aku pasti akan menangis bila buka blog ni.. Tapi setelah aku fikirkan, tak guna aku terus meratapi. Setelah hampir 4 bulan abang pergi, aku sudah boleh terima hakikat. Semua Qada dan Qadar Allah Taala. Semua tu rahsiaNYA. Abang pasti akan suka jika lihat aku gembira. Aku kena redha. Kasih aku pada abang dunia dan akhirat. Aku cuba letak dan pujuk diri ini bahawa akulah Ibu yang terbaik buat anak-anak ku. I love and miss you so so much abang..mmuah.
Ok, I am very strong now  disini aku akan update sikit berkenaan hal-hal yang lepas.. (tak kira!! Nak gak update walau dah lama berlalu). Bacalah sampai muntah... hehe. Tapi aku susun citer ikut step la yer.

No comments:

Post a Comment